WoonInvest onderhoudt uw woning zo goed mogelijk. Toch kan er tussentijds iets stuk gaan. Dat ongemak lossen we graag zo snel mogelijk op. Wij werken hiervoor samen met verschillende onderhoudsdiensten, waaronder Jansen Huybregts en Coen Hagendoorn.
Op meerdere manieren kunt u een reparatie bij ons melden:
- 070 301 11 00 > Voor het doorgeven van al uw reparaties (tijdens onze openingstijden), of
088 030 13 13 > Bij een verstopping van uw toilet, badkamer of keuken (dag en nacht). - Digitaal > Met het online formulier
Melden van spoedeisende zaken altijd telefonisch - dag en nacht:
Voor het melden van spoedeisende zaken zoals een koolmonoxide alarm, gaslucht, buitensluiting of ernstige lekkage belt u altijd met 070 301 11 00. Bij een ernstige verstopping belt u met de RRS op 088 030 13 13.
Let op: Het gaat hierbij alleen om zaken die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.
Onze medewerkers komen bij u thuis. Hoe gaat dat in zijn werk?
De medewerkers dragen veiligheidskleding. Zij mogen hun veiligheidsschoenen niet uittrekken bij de voordeur. Plastic overschoentjes mogen zij ook niet dragen omdat zij daardoor uit kunnen glijden. Voor een veilig en prettig huisbezoek vragen wij verder het volgende van u:
- Zorg ervoor dat u zelf altijd in de woning aanwezig blijft;
- Niet roken tijdens ons bezoek;
- Maak de ruimte vooraf vrij waar onze medewerkers moeten werken;
- Zorg ervoor dat uw kinderen en huisdieren uit de buurt blijven van de werkzaamheden;
- Berg uw waardevolle spullen vooraf op, zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.
Klein en dagelijks onderhoud is voor rekening van de huurder
Volgens het wettelijke besluit kleine herstellingen zijn kleine reparaties in de woning voor rekening van de huurder. U moet die kleine reparaties wel gemakkelijk zelf uit kunnen voeren en ze mogen u niet teveel geld kosten. Een overzicht van de kleine reparaties waarvoor u zelf verantwoordelijk bent vindt u op de website van de Rijksoverheid.
Tip: Als er nu iets stuk is in uw woning en u moet de reparatie zelf betalen, dan kunt u ervoor kiezen direct een serviceovereenkomst af te sluiten. U doet dit altijd voor minimaal 12 maanden. De kosten van uw huidige reparatie (mits deze voldoet aan de voorwaarden van de serviceovereenkomst) zijn dan gelijk voor rekening van WoonInvest.
#schade #inboedelverzekering #rookmelder #brandmelder #piept #verstopping #verstopt