Mijn Wooninvest
inloggen

Klantportaal

Klantportaal

In het 'Mijn Wooninvest' klantportaal kunt u als huurder veel zaken zelf regelen op het moment dat u het beste uitkomt. Om u voor de eerste keer aan te melden in ons klantportaal heeft u de twee brieven met inloggegevens nodig die u van WoonInvest ontving.

In het klantportaal kunt u:

  • De ingangsdatum van uw huurcontract opzoeken;
  • De opbouw van uw huurprijs inzien en downloaden;
  • Uw persoonlijke gegevens wijzigen;
  • Uw openstaande facturen direct en veilig betalen met iDEAL; 
  • Uw bankrekeningnummer wijzigen.

Let op:

  • Uw huurcontract beeïndigen regelt u hier.
  • Een reparatie melden doet u hier.

Vragen over het 'Mijn WoonInvest' klantportaal?   

Lukt het activeren niet of bent u een brief kwijtgeraakt? Geen probleem. Voor deze en andere vragen staat de klantenservice voor u klaar via 070 301 11 00 of gebruik de chatknop.